trötttt

så jävla gutt att min mattant dag är över , så extremt jävla tråkigt !
hatara alla små äckliga ungar med .
& jävla mattant som inte tänkte ge mig rast .
aja , sen va jag ba med på biologin och fysiken & 
kaj har ju verkligen ett stort jävla fel -.- vi fick gå ut 2 gånger för vi pratade .
sen tog vi bussen och så va jag så jävla smart och jag trodde faktiskt att sara med va smart och tänkte som mig, 
men nää de va ju fel , sen fick sara 2 spetor i rummppaaahhhhn :D hahahahahah såä jävla kul .
& sen va vi med melvin och adam och blabla 
& sara kan faktiskt trycka upp ngt för att det va inte mitt fel de med bussen !
kanske liiiite , men ändån bussar hatar fan oss . 
det kliar sönder på hand ialf ni ville anteckna(y) 

nu ska jag snart sova , för jag är trötttttttttttttttttttttttttttttttttttttt.

/eve

Kommentarer
Postat av: rebecka

Grattis, ni gick vidare i veckans blogg! Lycka till nu, och samla så många röster som möjligt =)

2010-03-10 @ 07:03:00
URL: http://mesheandus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0