trötter ..

har sovit en stund precis,
hur skööönt som helst !.
skolan idag var jääävligt dryg & jobbig,
och ssen har vi spanska prov på onsdag & jag har faktist pluggat idag :),
sen är det soprov på torsdag  & det suger mest av allt,
IG här kommer jag !
sen på fredag har vi engelska prov,
kan detta bli jobbigare eller !?
aja nu ska vi till berga & ta ut pengar till eve & sen ska vi fixa blommor.
sen ska jag hem & duscha & så, haha vi lär ju få ha plastpåse på handen när vi duschar för vi äär sååå smarta att suddar :D,
haha sen ska eve & jag dygna hela natten så kommer vaa helt död i skolan imon & på öland -.-
aja nu ksa vi snart gå,
byyyyee :*
/ saraaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0