trååååk

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: uttråkad
Favoritgodis: choklad & surisar :d
Är det nåt du absolut inte äter: ärtsoppa !!!!!!!!!
Kläder just nu: tröja och mjukisar
Musik just nu: ridin' solo - jason derulo
Vad sa du senast: vaaad?
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: fattar inte ? :p
Sommarplaner: ssoooola bada festa! 
Fisk eller badkruka: Fisk 
Hur många kuddar sover du med: 5/6
Favoritväder: jättevarmt och sol 
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: båt mat kompis
Spelar du nåt instrument: nej
Morgon- eller nattmänniska: olika, oftast inget ;) haha
Bästa film: vetinte, finns många bra 
Tror på liv på andra planeter: kanske
Kommer du ihåg din första kärlek: haha aa
Älskar du henne/honom fortfarande: neee xd
Har du några homosexuella vänner: inte vad jag vet. gustaf kanske
Tror du på mirakel: ne 
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: nja
Ser du dig själv som tolerant mot andra: fattar inte?
Ser du på kärleken som ett misstag: ne 
Hur många barn vill du ha när du blir stor: två kanske
Bio eller promenad: bror på ;)
Är du kittlig: haha ah
Snarkar du? hoppas jag inte
Stjärntecken? fisk
Rädd för insekter? ja dom är äckliga
Äckligaste insekten: mygggor fjärilar sniglar flugor myror gräshoppor
Bästa bok? läser inte fast när jag var mindre gillade jag fotoalbumet
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? flyga :d
Vad vill du jobba som? ingenaninng
Chips, morötter eller godis? godis
Pizza eller hamburgare? pizza
Skriver du dagbok? ne, men jag bloggar :d
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? jag ska pierca mej i navlen när jag vågar  
har du stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m) haha skit stökigt
Gungar du på stolen? i skolan ja 
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? vågar nog inte det ;)
Vilken hand håller du gaffeln i ? vänster
Är du rädd för blod? nee 
Saltar du på maten? ibland ;)
Gillar du att sjunga? jaja, jag är grym
Brukar du sola? ibland 
Vad gör du om du får hicka? hickar?
Snusar du? nee
Röker du? nupp
Kaffe, te eller inget? inget
Vad ska du göra nu? data sen ska jag nog kolla tv sen måste jag plugga om jag orkar ;)

Kommentarer
Postat av: lanidag

tack!!!!!!!!!!!!11

vad gör du då?

2010-03-09 @ 19:30:01
URL: http://lanidag.blogg.se/
Postat av: Hanniiii

gillar din blogg!

2010-03-09 @ 20:46:38
URL: http://www.Hanniiii.bloggplatsen.se
Postat av: jenniferlarsson

riktigt fin blogg ((:

2010-03-09 @ 20:54:06
URL: http://jenniferlaarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0