tjabba

hejsan, kom hem från skolan för ett tag sen. sitter och lyssnar på jason derulo. hans
nya låtar har ju äntligen kommit ut på spotify.
och skolan sööög verkligen idag. hatar tisdagar!
sen när jag skulle hem så kom jag typ halvvägs för jag kom på att jag hade
glömt mobilen i skåpet så då gick jag tillbaka och hämtade den sen när jag
kom hem trodde jag det var onsdag så jag trodde vi hade prov imorgon och
då fick jag typ panik så jag var tvungen att cykla och hämta ett häfte och när jag var vid skolan kom jag på att det var tisdag så jag hade ju inte behövt åka tillbaka igen:'((
haha fyfan va jobbigt!!!!!
nu ska jag sitta vid datan och sen vet jag inte vad jag ska göra.
/natta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0