tisdag

chachaa bloggen.
haha skolan idag var jääääätte seg & det var jobbigt,
& jag som är så jävla trög, asså jag orkar fan sanrt inte med mig själv, jag trodde vi började 8 idag, men sen kom jag på att vi har sovmorgon till 9 så vid typ 5 i 9 gick jag till skolan, eller a sprang typ för jag vet vilket ryck min lärare kan få om man kommer för sent. aja men a så sprang jag, sen när jag kommer till skolan typ 1 min innan vi börjar kom jag ju på att vi börjar typ halv 10?, asså åh jag hatar mitt liv !, fan jag kunde ha sovit en halvtimme lägre, aja  ..  fysiken var så sjukt tråkigt så bläää. aja sen när vi hade sluitat tog eve & jag bussen till öland, haha & melvin var inte hemma när vi kom så vi fick sitta i hans rum  i typ 1 timme .. :p,
haha, a sen kom han till slut, & sen adam också, vi typ låg & kollade på film, as mys :), sen när vi skulle gå därifrån så fick jag ont i magen, :(:( hah anä men jag fick fan as ont. så tyckte vi att vi var sååå smarta att hoppa av vid maxi så vi skulle hinna med busse, men NEJ! eve hade läst fel igen -.-, ahahahah så vi åt lite på donken & sen köpte vi godis på coop. nu är jag så jääävla tött !. och har sjukt ont i magen så jag är nog hemma från skolan imon ..
nu ks ajag fixa lite i mitt rum sen ska jag äta tror jag sen väntar sängen på mig :D !
och woooho, 55 besökare idag :d, härligt !
/sarrra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0