SARA IS BACK

haha jag tycker att headern ni gjorde var väldigt fin natta& eve :D
aja igår var jag med emeliy på fritidsgården & nils var jobbig .. eller det är han ju alltid men igår var han sjukt jobbig. sen åkte vi hem runt 11 för jag skulle sova över hos henne, vi kollade på GREVE HOLM som äger hårt. sen somnade vi ganska tidigt. när klockan var 06.46 typ så vakande jag utav att det känndes som jag skulle spy, sån ära äcklig smak i halsen , BLÄ, ahah så sprang jag till toan & innan det väckte jag emeliy, aja inte mer med det. åkte hem från henne vid 11 bussen idag, och den jävla bussen gick sönder lite efter oxhagen så där fick man sitta & frysa tills nästa buss kom. fan vad ägd jag kännde mig ..
aja nu vet jag inte vad jag ska göra, träffa hon sen ju typ. ska nog spela gh tror jag .

och förlåt för ännu en dålig uppdatering .. :p,
ahahahhahahahaaahaa
fufan vad kul, syr gardiner . ahahaah







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0