HELLO

hejhej, jag suger på att uppdatera som natta & eve klagar på mig hela tiden .. ahah nej men jag sitter inte vid datan lika ofta som dom gör, alltså 24/7, aja igår så skulle jag varit med emeliy igen på kvällen, men icke sa nicke, hon skulle till sin pappa. & eftersom sofie kom hem så var jag med henne :d, vi åkte till hennes syster, åt mc & chips :d, ahah kollade på robinson också, sen sov vi där också :), nu har jag precis duscha så jag vet inte riktigt vad jag ska göra, är sugen på att göra, jag vet inte .. hahaha aja tråkigt inlägg + att jag inte har nhr bilder typ .. aja det får bli inlägg utan bilder med :D, för det sköter ju natta & eve :d, älskar dom :d
aja ska käka nu, pussssss :*


ajuste, imon är det skola & det suger :(((,




sara eve natta :*



/ sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0