hahahah

hahahah  , det har varit cp kul 
det började med att vi skulle fixa bloggen och då fuckade det sig så vi satt och sjöng en massa snälla 
låtar till datan så det  skulle gå , men inte det . 
sen fick vi pannkakor :D
hahha och sen nu har vi suttit och dampat 


"jag : åh hörde du , jag knäckte ryggen och buken på samma gång 
natta: vad är det ? 
jag : inte fan vet jag 
båda : HAHAHHAHAHAHAH i typ 1 timme "


"jag : det är så jävla kul så jag kissar ner mig 
natta : jag är så jävla arg så jag skiter snart på mig 
båda : JHAHAHAHAH " 


"jag : HAHAHAHAHHAHAHAH . 
natta: HÅLLKÄFTTEN
jag : hahah , jga vet att du tycker jag är så jävla rolig just nu haahah .. 
natta ba : HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH 
sen blev det tyst 
sen båda : BHAHHAHAHAHA 
natta : asså eve vad fan lider du av ? 
jag :adhd 
båda: HAHAHAHHAHAH " 

asså seriöst , vår humor äger , jag håller fan på att döö av att ba skriva det . hahahahahah 
shiit asså... 

as najs bild från konfalägret :d 
nu ska vi sy gardiner ;) hahahah 
& sen kanske fg

pusss eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0