onsdag:D

hejjj alla snyggisar ! :D

har precis kommit hem från bowlingen med unf :D,
haha det var kul & jag vann !
hihiahaha.
iskolan så hade jag träslöjd och det suger mest av allt !
haah bo tror att han är rolig med sina skämt,
typ astråkiga med edvin & oskar.
fyfan .. hahaha,
aja sen gardinade vi i skolan :D,
det var då mycket roligare :d, haha sen hade
vi syslöjd & eve gör en JÄTTE fin *host bodyyy,
haha och jag gör ett fult tublinne eller hur det stavas,
ahah & natta gör typ en jacka eller var det var,
nu ska jag kolla på ngt på tv tror jag,
sen ska jag nog duscha,
men aja vi suger på att uppdatera iallafall,
ahah pusshej ;*








bild i repris bara för att jag inte har ngr bilder på denna datan .. :(
älskar er ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0