jmn

tjeejo :d,
dagen tillbringades först med eve sara &gustaf,
sen kom jakob & anton typ a så gick till min mc'donalds & åt, fy fan vad hungrig var var eller,
sen tog eve & jag bussen hem till oss själva, jag duschade & åt & lite sådär.
sen stack ajg till eve sen så tog vi bussen in till stan :),
dåliga som vi är så missade vi busse -.-, typ fjärde gången på 3 dagar, hahaha as nice ju :d,
aja sen tog vi iaf bussen till öland till marcus& melvin .
vi typ kollade på film all the time & jag typ somnadeför det varju dööötråååkigt,
nä men det var väll ganska kul -.-,
aja nu ska jag gå & lägga mig för jag är jääävligt trött,
blä på det, men byebye :d


/sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0